بهترین مراکز خرید بدروم و کوش آداسی

راهنمای سفر 06 تیر ، 1403 5 دقیقه

معرفی بهترین مراکز خرید بدروم 


مرکز خرید پالمارینا

مرکز خرید پالمارینا در بدروم یکی از مراکز خرید جدید در این شهر است که به تازگی افتتاح شده است و کلی هم طرفدار پیدا کرده است و اینکه بسیاری از بومی های بدروم معتقدند این مرکز خرید تجربه های خرید گردشگران و توریست ها را در شهر بدروم کاملا متحول و دگرگون کرده است و همچنین پالمارینا مجتمع تجاری تفریحی با بیش از 50 فروشگاه بزرگ و کوچک می باشد که در این مرکز خرید شما عزیزان می توانید انواع وسایل تزئینی خانه و پوشاک ، لوازم آرایشی و حتی لوازم دیجیتال و ... را براحتی پیدا کنید و با قیمت های بسیار مناسب خرید کنید، ضمنا یکی از طبقات این مرکز خرید به رستوران بین المللی اختصاص یافته است که غذاهای بسیار خوب و متنوعی سرو می کند که حتما امتحانش کنید ، این رستوران سه منوی متنوع و خاص را داراست که در آن انواع غذاهای سنتی ترکی ، ایتالیایی و غیره به همراه انواع دسر ها و پیش غذاهای خوشمزه به شما بازدید کنندگان ارائه می دهد. 


مرکز خرید اوسیس

در حقیقت اولین مرکز خرید در شهر بدروم به سبک امروزی ، مدرن و منحصر به فرد مرکز خرید اوسیس در بدروم است که معماری بی نظیر این مجموعه که ترکیبی از معماری بومی بدروم و معماری مدرن غربی می باشد شما توریست ها و گردشگران را محسور خود می کند  و نکته جالب اینجاست که حجم زیادی از خرید و فروش شهر در این مرکز تجاری اتفاق می افتد و شما عزیزان در این مرکز خرید می توانید درختان نخل و خرمای سر به فلک کشیده ، تالاب های نیلوفرهای آبی آرام و زیبا را در کنار کاکتوس های منحصر به فرد پنجاه ساله را از نزدیک ببینید و کلی لذت ببرید و همچنین این امکان را دارید که درهای سنسور دار و تهویه مطبوع بسیار پیشرفته به همراه نورپردازی زیبا و جذاب را در شب مشاهده کنید ؛ در ضمن در مفهوم طراحی این مرکز خرید تلاش شده است تا از بازارهای سنتی شهر بدروم الهام و ایده گرفته شود و همچنین تعداد زیادی رستوران ، گالری و سالن آمفی تئاتر در این مجموعه وجود دارد ، از این رو اگر از علاقمندان به هنر مردم ترکیه هستید ، این مرکز می تواند در کنار خرید برایتان بسیار جذاب باشد. 

مرکز خرید مید تاون

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بسیار دیدنی و معروف شهر بدروم است که در آن انواع برندهای بین المللی و همچنین برندهای ترک به چشم می خورند، اگرچه بیشتر فروشگاه های این مرکز خرید را پوشاک تشکیل می دهد اما به جز پوشاک از این فروشگاه می توانید انواع لوازم خانگی ، لوازم آرایشی ، ساعت و ... را هم تهیه نمایید و ضمنا اینجا چند رستوران و یک کافه بسیار خوب در کنار حوضچه قشنگ ماهی های رنگی هم تعبیه شده است که برای استراحت کردن گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. 

سه شنبه بازار بدروم

سه شنبه بازار بدروم که با عنوان بازار محلی هم شناخته می شود پر از رنگ ها ، طعم ها و نور و صدای بی نظیر است که شما را محصور خود می کند ، تعداد کثیری از توریست های اروپایی و آمریکایی زیادی را قطعا در این بازار می بینید که به این مرکز تجاری سنتی می آیند و با کلی ذوق و هیجان به صنایع دستی و خوراکی های سنتی این شهر نگاه می کنند و همچنین شما گردشگران عزیز در این بازار می توانید بوی انواع و اقسام ادویه های محلی را در کنار خوراکی های خوشمزه و میوه های کمتر دیده شده حس نمایید و وسوسه شوید که در پایان خرید به سراغشان بروید ؛ ضمنا اینجا محلی است که مردم عادی و حتی توریست ها هم می توانند مایحتاج ضروری زندگی روزانه خود را در ان براحتی تهیه کنند و همچنین بازارهای سنتی در اغلب شهرهای ترکیه با اسمی از روزهای هفته برگزار می شوند و به نوعی رونق آن شهر محسوب می شوند ؛ در ضمن مردم محلی با آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف برای خرید به سمت این بازار ها روانه شده و شما این امکان را دارید از نزدیک با انها آشنا شوید و اینکه شما در اینجا می توانید انواع کالاهای تقلبی و درجه دو و سه همانند پوشاک ، ساعت ، کیف و کفش ، اسباب بازی و چیزی که در ذهنتان بگنجد را پیدا کنید و نکته حائز اهمیت این است که در این بازار می توانید پارچه هایی دست باف و سنتی با طرح ها و نقش های بسیار جالب و دیدنی را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه خریداری نمایید. 


بهترین مراکز خرید کوش آداسی
 
بازار بزرگ کوش آداسی؛ بزرگ‌ترین بازار ترکیه

این بازار یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر ساحلی به شمار می رودو بازدید از آن فرصتی برای خرید و تجربه خاصی خواهد بود
این بازار در مرکز شهر کوش اداسی و در نزدیکی بندر و ساحل قرار دارد و دسترسی بسیاری آسانی دارد. بازار برگ کوش آداسی یکی از بزرگترین بازارهای ترکیه است. در آن انواع متنوعی از کالاها از جمله صنایع دستی ، پوشاک، سوغات، جواهرات و ..... به فروش می رسد. این بازار همواره شلوغ و پر رفت و آمد است و جو سرزنده و شاد آن بخشی از تجربه بازدید از آن مجسوب می شود.


مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی

این بازار یکی از بازارهای محلی در کوش آداسی است که نسبت به بازار بزرگ کوش آداسی کمتر شناخته شده است. این بازار در نزدیکی بندر و ساحلولقع شده . در این بازار میتوان صنایع دستی، پوشاک، سوغات، و برخی از محصولات غذایی را خریداری کنید. با توجه به اندازه این بازار، مجیط نسبتا ارام و گرمی برای گشت و گذاری دارد.


مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

بازار آکدوگان محل عرضه محصولات محلی و صنایع دستی ترکیه است. در این بازار می توان انواع پارچه های سنتی، سفال، آثار چوبی، زیورآلات و دیگر محصولات دستساز را خریداری کرد. بسیاری از غرفه داران این بازار به صورت سنتی در حال فعالیت هستند و محصولات خود را به گردشگران عرضه می کنند.
همچنین این بازار به سازه های تاریخی و معماری سنتی ترکیه نیز شهرت دارد. ساختمان های قدیمی و بناهای تاریخی در این محدوده قرار گرفته اند و جذابیت ویژه ای به این 
مکان بخشیده اند.


 مرکز چرم کوش آداسی

چرم سوغاتی محبوب ترکیه است و می‌توانید محصولات چرمی را در اغلب شهرهای ترکیه پیدا کنید. اما یکی از معروف‌ترین مراکز خرید کوش آداسی به صورت ویژه به فروش چرم مشغول است، مرکز چرم یا لیدر کوش آداسی است. این فروشگاه اجناس تولیدی شرکت خصوصی مرکز چرم کوش آداسی را به فروش می‌رساند و محصولاتی از قبیل کاپشن چرم، دامن، شلوار و سایر کالاهای چرمی را ارائه می‌دهد. از تنوع طرح، رنگ و نقش در این فروشگاه هرچه بگوییم، کم گفتیم. مرکز چرم کوش آداسی همه روزه باز است و تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد. 


فروشگاه هاجیوات کوش آداسی

فروشگاه هاجیوات یکی دیگر از  مراکز خرید کوش اداسی-ترکیه است که می‌توانید برای خرید سوغاتی به آن مراجعه کنید. این فروشگاه در یک ساختمان زیبا واقع شده و تعداد زیادی فروشگاه شیک و لوکس دارد. یکی از بهترین کالاهای این فروشگاه که طرفداران زیادی هم دارد ظروف چینی دست ساز است. این فروشگاه مرکز فروش آثار دست‌ساز هنرمندان محلی نیز هست. و دیگر اینکه می‌توانید برای خرید زیورآلات نیز به این فروشگاه مراجعه کنید.


مرکز خرید کوش آداسی

در صورتی که علاقه‌مند به خرید در مراکز خرید مدرن هستید، مرکز خرید کوش آداسی را به شما معرفی می‌کنیم. این مرکز خرید خیلی بزرگ نیست؛ اما امکانات تفریحی آن مانند مجموعه بولینگ و فروشگاه‌های متنوعی که دارد باعث شده این مرکز خرید یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کوش آداسی باشد. لباس‌های زنانه زیبایی که توسط تولیدکننده‌های محلی تولیدشده است نیز یکی دیگر از جاذبه‌های این مرکز خرید است


سفر باشه ...
خیلی از ما از خرید کردن لذت میبریم، قدم زدن در مراکز خرید کوش آداسی میتواند تجربه ای لذت بخشی برایمان باشد، همچنین میتوانیم در مراکز خرید تفریحیات متنوعه ای داشته باشیم مانند سینما،رستوران، سالن های بازی کودکان و ... برای اطلاع از آخرین تورهای کوش آداسی و تور بدروم با آژانس مسافرتی سفر های دانا همراه باشید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل  فرمایید.
  














مشاوره رایگان