ویزای کوبا

مدارک مورد نیاز کوبا:

1) اصل پاسپورت + عکس رنگی 3در4 زمینه سفید رنگی بدون رتوش و جدید برای ویزای کوبا (باید از زمان ورود به کوبا حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد) 


2) 2 عکس در اندازه پاسپورت (طبق مقررات ویزای کوبا، پس زمینه سفید 3.5 در 4.5 سانتی متر ، اگر سر پوشیده باشد قابل قبول است تا زمانی که صورت شما از پایین چانه تا بالای چانه شما هنوز قابل مشاهده است پیشانی و از گوش تا گوش باید در عکس معلوم باشد و عکس روتوش نشده باشد). 


3) پر کردن فرم ویزا ، کپی واضح از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پشت و رو، پرینت یک ماهه حساب بانکی و گواهی تمکن مالی با مانده یکسان به زبان انگلیسی با مهر و امضای بانک با حداقل موجودی ۱۵۰ میلیون تومان (زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر ۷ روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد) و سایز پرینت بانکی A۴ باشد. 


4) مدارک شغلی به زبان انگلیسی و یا اسپانیایی، تعهد محضری با این عنوان که شخص مورد نظر بعنوان توریست (گردشگر) به کشور کوبا سفر نموده و در طول مدت اقامت خود هیچ اقدام و فعالیت غیر توریستی انجام نداده و پس از پایان مهلت ویزا کشور کوبا را ترک خواهد نمود. (ارائه اصل و ترجمه تعهد نامه الزامی می باشد).


قابل توجه متقاضیان محترم:


ارائه اصل تمامی مدارک به شرکت سفرهای دانا  الزامی است.


تمام مدارک ارائه شده تا پایان سفر نزد شرکت سفرهای دانا  باقی می ماند.


در صورت صلاحدید کارشناسان و یا سفارت مربوطه، مسافر موظف به ارائه مدارک تکمیلی می باشد.


با توجه به این نکته که کلیه مدارک ارائه شده توسط شرکت مجری و سفارت مورد استعلام قرار می گیرد،توصیه می‌گردد،کلیه مدارک مستند و قابل استعلام باشند.

مشاوره رایگان