پارک آبی های دبی

جاذبه های گردشگری 24 تیر ، 1403 5 دقیقه

سفر به دبی یک تجربه فراطبیعی و بی‌نظیر است. دبی، یکی از شهرهای بزرگ و مدرن امارات متحده عربی است. همچنین، دبی دارای جزیره پالم جمیرا است که با سواحل زیبا و هتل‌های لوکس خود معروف است. شما می‌توانید با قایق‌رانی در آبهای اطراف جزیره پالم جمیرا یک تجربه آرامش‌بخش داشته باشید.
در دبی، می‌توانید بازارهای محلی مانند بازار طلا و بازار اسباب‌بازی دیره را بازدید کنید و از تجربه خرید محصولات محلی و سوغاتی‌ها لذت ببرید. همچنین، شهر بازی‌های آبی و پارک‌های تفریحی مانند پارک آبی وایلد وادی و لگو لند نیز امکانات تفریحی فراوانی را برای خانواده‌ها و کودکان فراهم می‌کنند. در ادامه این مقاله از سفرهای دانا باهم به برخی از پارک آبی های دبی می پردازیم . 

پارک آبی لگو لند

کودکان همیشه دلشان می‌خواهد، بتوانند تفریحات بزرگسالان را انجام دهند و باید بگویم که این کار در پراک آبی لگولند ممکن است. در این پارک آبی، خردسالان و نوجوانان می‌توانند به این آرزویشان برسند. در لگولند که یکی از بهترین پارک های آبی دبی محسوب می‌شود، یک استخر موج و سافاری وجود دارد. یکی‌دیگر از جذابیت‌های این مجموعه، وجود رودخانه‌ای آرام است که کودکان می‌توانند قایق‌هایی با لگو بسازند و با آن، روی آب‌ شناور بمانند.

پارک آبی واندر لند 

این مجموعه آبی در بردبی واقع شده است و فاصله کمی با مهم‌ترین مکان‌های دبی دارد. پارک آبی واندرلند ۲۵۰ هزار متر مربع مساحت داشته و یکی از بزرگترین پارک های آبی دبی به‌شمار می‌رود. در این مجموعه وسیع، تعداد زیادی وسایل بازی سرگرمی مختلف وجود دارد که افراد در سنین مختلف می‌توانند در آن تفریح کنند. از شتر سواری گرفته تا پرتاب شدن با شاتل تا ۶۴ متر در این مجموعه انجام می‌شود و گردشگران می‌توانند آن را تجربه کنند.

ازجمله امکانات موجود در این پارک آبی می‌توان به چندین رستوران و کافی‌شاپ، آلاچیق، استخر آب‌شور، استخر موج، رودخانه، فضای سبز، سینما ۶ بعدی، گیم‌نت و فروشگاه برای خرید تجهیزات شنا و خوراکی اشاره کرد.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی در یکی از بهترین بخش‌های دبی، یعنی خیابان جمیرا واقع شده است. پارک آبی وایلد وادی یکی از این مکان‌های منحصربه‌فرد محسوب می‌شود که بین پارک‌های آبی سرتاسر دنیا، جز ۱۰ مجموعه اول لیست است.

این پارک آبی روباز بوده و تجهیزات پیشرفته‌ای در آن به‌ کار رفته است که باعث می‌شود دمای محیطش در همه فصل‌ها متعادل باشد. همچنین در پارک آبی وایلد وادی  سرسره‌های مختلف و دو استخر برای موج سواری مصنوعی ساخته شده؛ یکی از سرسره‌های این مجموعه، بلندترین و بزرگترین سرسره آبی دنیاست که طرفداران زیادی دارد. زمانی که از این سرسره پایین می‌آیید، آدرنالین خونتان تا حد زیادی افزایش می‌یابد و حس خوبی به شما منتقل می‌شود.

پارک آبی اسپلش ان پارتی 

پارک آبی اسپلش ان پارتی هم یکی‌دیگر از پارک های آبی دبی است که برای کودکان ساخته شده و رده سنی زیر ۱۲ سال می‌توانند خاطرات ماندگاری را در آن ثبت کند. والدین می‌توانند تولدی منحصربه‌فرد در پارک آبی اسپلش ان پارتی برای کودکشان برگزار کنند تا خاطره آن برای همیشه در ذهنش بماند.

امنیت این مجموعه به‌حدی است که والدین می‌توانند بدون نگرانی، کودکانشان را تنها بگذارند تا تفریح کنند. در این مجموعه سرسره‌های کوچک و مهیجی ساخته شده تا سطح آدرنالین خون بچه نیز یه تکانی بخورد.

پارک آبی آیس لند

پارک آبی آیس لند در راس الخیمه واقع شده است و هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی را بین پارک‌ های آبی دبی در خود جای داده است. نام این مجموعه اشاره به طراحی آن دارد، در این پارک آبی اتاق‌هایی شبیه محل استراحت اسکیموها ساخته شده که حس خوبی را به شما منتقل می‌کند.

برخلاف اسم این پارک آبی، در آن استخرهای آب‌گرم متعددی وجود دارد که خاصیت درمانی دارند. در کنار استخرهای آب‌گرم، سرسره‌های متنوعی وجود ساخته شده که آدرنالین خونتان را افزایش می‌دهید.

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس دبی (آکواونچر Aquaventure) بزرگترین پارک های آبی دنیاست که در داخل هتل آتلانتیس دبی واقع شده است و بعضاً به آن پارک آبی هتل آتلانتیس دبی نیز می گویند. این پارک آبی در مقایسه با پارک آبی وایلد وادی دبی در رتبه بالاتری قرار دارد.
پارک آبی آکواونچر دبی در منطقه ای به مساحت ۴۲ هکتار قرار دارد و مجموعه ای از وسایل بازی هیجان انگیز، ترن های هوایی، سرسره های آبی، استخر های موج و غیره در آن قرار دارد که یک روز پرهیجان را برای شما می سازد.
در حالی که تفریحات هیجان انگیز و پرماجرایی برای بزرگسالان در پارک موجود است، یک محل ویژه کودکان نیز وجود دارد که بچه های کوچک می توانند از آن لذت ببرند.
علاوه بر این، برای کسانی که تمایل به استراحت و ریلکس کردن دارند یک ساحل خصوصی ۷۰۰ متری در این پارک اختصاص یافته است.

برای تجربه لذت بخش و سراسر هیجان خودتان را برای سفر به دبی و رفتن به پارک های آبی آماده کنید . جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور دبی ، با کارشناسان سفرهای دانا تماس حاصل فرمائید . 

با سفرهای دانا سفر باشه !✈️

مشاوره رایگان