پارک آبی استانبول

جاذبه های گردشگری 19 شهریور ، 1403 5 دقیقه

در این مقاله از سفرهای دانا به معرفی برخی از پارک آبی های استانبول می پردازیم .

پارک آبی کلاب دلفین استانبول :

پارک آبی کلاب دلفین استانبول یکی از معروف‌ترین و بزرگترین پارک‌های آبی در استانبول، ترکیه است. این پارک آبی شامل انواع اسلایدها، استخرهای موج، لانه‌های آبی، مناطق تفریحی برای کودکان و بزرگسالان، فضاهای سبز و مناظر زیبا است که برای تمامی افراد، از جمله خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه، مناسب است. با امکانات مدرن و متنوع خود، پارک آبی کلاب دلفین یک مقصد پرطرفدار برای سرگرمی و تفریح در آب برای بازدیدکنندگان محلی و گردشگران خارجی است. اگر به استانبول سفر می‌کنید و علاقه‌مند به تجربه لحظات شاد و خاطره‌انگیز در آب هستید، حتماً پارک آبی کلاب دلفین را به برنامه سفر خود اضافه کنید.

آدرس پارک آبی کلاب دلفین استانبول: محله اسن یورت، باغچه شهیر، محله اسنکنت، خیابان اونور گونر

پارک آبی فلوریا

پارک آبی فلوریا Aqua Florya  شامل چندین سرسره و استخر با طراحی‌های مختلف است. این پارک و آکواریوم موجود در آن در سال‌های اخیر به یکی از مکان‌های تفریحی و گردشگری اهالی استانبول تبدیل شده‌اند. بیش از 15000 گونه آبزی از آب‌های سراسر دنیا جمع‌آوری شده است و در آکواریوم فلوریا نگهداری می‌شوند. شاید تابه‌حال نام آکواریوم استانبول را شنیده باشید؛ اما پارک آبی این مجموعه تحت شعاع قرار گرفته است.

آدرس پارک آبی فلوریا استانبول: منطقه باکرکوی، فلوریا، محله شنیلکوی، خیابان یشیلکوی هالکالی، پلاک 93

پارک آبی ویالند

مجموعه تفریحی و پارک آبی ویالند VIALAND Tema Park  که در سال‌های اخیر نام آن به «اسفانبول» تغییر پیدا کرده است، یکی از بهترین پارک‌های موضوعی دنیا محسوب می‌شود. این پارک در سال 2015 موفق به کسب رتبه پنجم در بین 800 پارک موضوعی اروپا شد. از بازی‌های هیجان‌انگیز این پارک می‌توان به سرسره وایکینگ، رودخانه وحشی،‌ ترن ماجراجو و چرخش 360 درجه اشاره کرد.




به همراه داشتن تلفن همراه در داخل مجموعه ممنوع است؛ اما می‌توانید با استفاده از دستبندهای زوم از همه خاطرات خود، فیلم و عکس تهیه کنید. برای دسترسی به پارک ویالند یا اسفانبول می‌توانید از سرویس‌های رایگان پارک، مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.


آدرس پارک ویالند استانبول: منطقه ایوب، محله یشیلپینار، خیابان متین کایا

پارک آبی کولیسیوم 

کولیسیومColiseum Sports Club Sariyer  نه فقط یک پارک آبی، بلکه یک مجموعه ورزشی مجهز و وسیع است. چهار استخر و شش سرسره موجود در این مجموعه، برای همه سنین مناسب و بسیار جذاب هستند. یکی از جالب‌ترین استخرهای این مجموعه، استخر سکوت است. در این استخر فضایی آرامش‌بخش فراهم شده که خستگی را از روح و جسم شما دور می‌کند.
ورزش‌هایی همچون پیلاتس، یوگا، بدنسازی،‌ صخره‌نوردی، اسکواش و ورزش‌های رزمی نیز در این مجموعه در دسترس هستند. در کنار این ورزش‌ها، امکانات خدماتی و رفاهی از جمله کافه، رستوران، فروشگاه، سالن سینما، آرایشگاه و سالن ماساژ نیز برای مراجعه‌کنندگان فراهم شده است. 

آدرس پارک آبی کولیسیوم استانبول: منطقه سارییر، خیابان کونوت کورو اولری

پارک آبی آکوامارین

در فهرست پارک‌های آبی استانبول، باید به بزرگترین پارک آبی این شهر با مساحت 15000 متر مربع نیز اشاره کنیم. پارک آبی آکوا مارین Marina Aquapark یکی دیگر از مراکز تفریحی برای افزایش آدرنالین خون است. این پارک 17 سرسره و 15 ورزش آبی دارد. سرسره‌ها و استخرهای پارک آبی آکوا مارین برای سنین مختلف مناسب هستند و بزرگ و کوچک را سر ذوق می‌آورند.

آدرس پارک آبی آکوا مارین استانبول: محله بویوک چکمجه، فاتح، خیابان کماندو، پلاک چهار

تجربه ای سرتاسر هیجان با پارک آبی  و تور استانبول سفرهای دانا :

در این مقاله از سفرهای دانا به معرفی 5 تا از بهترین پارک آبی های استانبول پرداختیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر تور استانبول و تورهای ترکیه با کارشناسان سفرهای دانا تماس حاصل فرمائید . 

با سفرهای دانا سفر باشه !✈️

مشاوره رایگان