5 هتل اقتصادی در دبی

راهنمای سفر 20 شهریور ، 1403 5 دقیقه

در این مقاله از سفرهای دانا به معرفی 5 هتل اقتصادی در دبی می پردازیم .

دبی، شهری با جذابیت‌های بی‌نظیر و امکانات لوکس، به عنوان یکی از مقاصد برجسته گردشگری در جهان شناخته می‌شود. اما این شهر تنها مختص به اقامت در هتل‌های گران‌قیمت نیست. هتل‌های اقتصادی دبی با ارائه خدمات و امکانات مناسب، تجربه‌ای راحت و مقرون به صرفه برای مسافران فراهم می‌کنند. این هتل‌ها به طور خاص برای افرادی که به دنبال اقامتی با کیفیت و قیمت مناسب هستند طراحی شده‌اند و به راحتی به جاذبه‌های معروف شهر و مراکز حمل و نقل عمومی دسترسی دارند. در این مقاله از سفرهای دانا ، به بررسی ویژگی‌ها و مزایای هتل‌های اقتصادی دبی خواهیم پرداخت تا به شما کمک کنیم بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کنید و از زیبایی‌های این شهر شگفت‌انگیز لذت ببرید.

رزرو هتل لندمارک پلازا دبی (Landmark Plaza Hotel) 

لندمارک پلازا دیره یکی از هتل های مجموعه لندمارک محسوب می‌شود. همین موضوع می تواند تا حد زیادی کیفیت امکانات و خدمات این هتل را تایید کند. هتل لندمارک پلاز ا دیره یک هتل سه ستاره با 127 واحد اقامتی است. این هتل با توجه به کلاس اقامتی، امکاناتی فوق العاده در اختیار مهمانانش قرار می دهد و اگر قصد داشته باشید در دیره اقامت کنید، لند مارک پلازا در میان هتل های سه ستاره دیره جزو بهترین گزینه ها به شمار می‌رود. 

اتاق های هتل لندمارک پلازا دبی :

  • دبل کلاسیک
  • سینگل کلاسیک
  • تریپل کلاسیک

امکانات هتل لندمارک پلازا دبی :

هتل لندمارک دبی با توجه به کلاس اقامتی و قیمت، امکانات فوق العاده ای را در ا ختیار مسافران قرار می‌دهد. از میان امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، میز پذیرش 24 ساعته، امکانات برای مهمانان ناتوان، خشکشویی، اجاره دوچرخه و ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت (با هزینه اضافی) و همچنین مرکز خرید اختصاصی با 50 فروشگاه مختلف اشاره کرد. 

هتل لندمارک پلازا در کدام مطقه قرار گرفته است ؟

این هتل در منطقه دیره و در نزدیکی جاذبه هایی مانند محله بستکیه، موزه دبی، سیتی سنتر، بازار ادویه و بازار طلای دبی قرار دارد.

هتل سان اند سندز دبی SUN & SENDS

هتل سه‌ستاره سان اند سندز منطقه دبی دیره واقع شده‌است. این هتل دسترسی راحتی به مراکز دیدنی، تفریحی و تجاری دبی دارد. از این رو هم برای مسافرت‌های تفریحی و هم برای مسافرت‌های کاری محل اقامت مناسبی می‌باشد.
اتاق‌ها دارای امکاناتی چون تهویه‌مطبوع، تلویزیون مسطح، گاوصندوق، میز و صندلی، کاناپه و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هستند.
انواع غذاهای عربی در کلوب شبانه « الشهریار» به‌همراه اجرای زنده موسیقی ارائه می‌گردد. کلوب شبانه «ساوری» هم با موسیقی زنده و غذاهای هندی آماده پذیرایی از میهمان می‌باشد. همچنین میهمانان می‌توانند از صرف غذاهای آفریقایی در کلوب شبانه «افریکن» لذت ببرند. یک کافی شاپ هم در هتل برای ارائه انواع خوراک‌های سبک و نوشیدنی در هتل موجود است. در بار حاشیه استخر واقع در پشت‌بام هتل هم انواع نوشیدنی و اسنک سرو می‌شود.
هتل سان اند سندز دارای استخر شنا، باشگاه بدنسازی، سونا و خدمات ماساژ می‌باشد. از دیگر امکانات رفاهی ارائه شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای، پارکینگ، امکان کرایه اتومبیل، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، انبار چمدان، میز راهنمای تور، امکان تبدیل ارز، خدمات کانسیرج و پذیرش ۲۴‌ساعته اشاره کرد. (لازم به ذکر است هریک از موارد فوق ممکن است مشمول پرداخت هزینه جداگانه باشند)

هتل سان اند سندز در کدام منطقه دبی قرار دارد ؟

این هتل در منطقه دیره قرار دارد و در نزدیکی آن مرکز خرید الغدیر و برج ساعت قرار دارد . 

هتل گرند سنترال دبی (Grand Central Hotel) 

هتل گرند سنترال دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد . با رزرو تور دبی  ، شما دسترسی آسان به جاذبه‌های مختلف دبی خواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید در این شهر لوکس و مدرن گردش کنید. به‌علاوه، ایستگاه مترو در دویست متری هتل گرند سنترال قرار دارد و امکان استفاده از تاکسی نیز فراهم است. برج معروف خلیفه از المان‌های شهر دبی است که در فاصله پنج کیلومتری از هتل قرار دارد و شما می‌توانید در کمتر از پانزده دقیقه به آن برسید و عکس‌های یادگاری جذاب با این برج زیبا در نورپردازی‌های خیره‌کننده شب بگیرید. از نظر امکانات رفاهی نیز این هتل به‌خوبی توانسته رضایت مسافران را جلب کند و به گزینه‌ای عالی برای اقامت در دیره دبی تبدیل شود. 

اتاق های گرندسنترال دبی :

•    اتاق دلوکس دو نفره با یک تخت دبل یا یک تخت توئین 
•    سوئیت جونیور دو نفره با یک تخت دبل 
•    اتاق اگزکیوتیو دو نفره با یک تخت دبل یا یک تخت توئین 
•    سوئیت پرزیدنتال دو نفره با یک تخت دبل 
•    اتاق دلوکس دو نفره با یک تخت دبل یا یک تخت توئین 

هتل گرندسنترال دبی در کجا قرار دارد ؟

هتل در بخش تاریخی دبی و محله دیره قرار دارد.

هتل میلنیوم پلازا داون تاون دبی (Millennium Plaza Downtown Hotel)

هتل Millennium Plaza Downtown، یک هتل لوکس 5 ستاره است که تمامی امکانات رفاهی را برای مسافران خود آماده کرده است. کارکنان هتل با زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، هندی و فیلیپینی آماده خدمت‌رسانی به شما هستند و کلیه خدمات تجاری، صرافی و امکان برگزاری جلسات نیز برایتان فراهم شده است. با رزرو هتل میلنیوم پلازا داون تاون می‌توانید از پارگینگ و وای فای رایگان و خدمات شاتل برای رفت ‌و آمد به مراکز تفریحی استفاده کنید. فرودگاه بین‌المللی دبی حدود 20 دقیقه تا هتل فاصله دارد و ایستگاه مترو امارات تاورز و مرکز مالی بین‌المللی دبی هم در نزدیکی هتل قرار دارند.

موقعیت هتل میلینیوم پلازا داون تاون :

 این هتل علاوه‌بر دسترسی آسان به مراکز تفریحی و تجاری، باید امکانات رفاهی قابل قبولی جهت تامین نیازهای شما داشته باشد. به‌عنوان مثال با رزرو هتل میلنیوم پلازا داون تاون، می‌توانید در اتاق‌هایی با پنجره‌های قدی با چشم‌انداز باشکوه شهری و امکانات ویژه در طبقات بالا اقامت داشته باشید. این هتل در خیابان شیخ زاید و روبه‌روی مرکز همایش‌های بین‌المللی دبی قرار دارد و از دسترسی فوق‌العاده‌ای به نقاط مهم شهر برخوردار است. با 8 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو برسید و مرکز تجارت جهانی دبی در ۳ کیلومتری شما قرار دارد. همچنین به آسانی می‌توانید از جاذبه‌هایی مثل مرکز خرید امارات، اسکی دبی، ساحل کایت، برج‌العرب، دبی مال و برج خلیفه دیدن کنید و به موزه آینده در 5 کیلومتری هتل سر بزنید.

اتاق های هتل میلینیوم پلازا داون تاون :

•    کلاب روم سه نفره با یک تخت دبل با نمای جاده شیخ زاید
•    اتاق دلوکس سه نفره با یک تخت توئین یا یک تخت دبل با نمای جاده شیخ زاید
•    اتاق دلوکس سه نفره با یک تخت دبل
•    سوئیت یک خوابه پلازا با ظرفیت چهار نفر و یک تخت دبل و یک کاناپه تختخواب‌شو
•    سوئیت اگزکیوتیو یک ‌خوابه چهار نفره با یک تخت دبل 
•    کلاب روم یک خوابه یک ‌نفره با یک تخت سینگل

•    کلاب روم سه نفره با یک تخت دبل

•    سوئیت پرزیدنتال دوخوابه 6 ‌نفره با دو تخت دبل

هتل میلینیوم پلازا داون تاون در کجا قرار دارد ؟

این هتل در شهر دبی و خیابان شیخ زاید واقع شده است.

 هتل تاور پلازا دبی (The Tower Plaza Hotel Dubai)

با توجه به اینکه تاور پلازا در تجاری‌ترین بخش شهر دبی واقع شده است، شاید در وهله اول فکر کنید تنها مسافرانی باید در این هتل اقامت داشته باشند که با سفری کاری و تجاری به دبی داشته‌اند؛ اما حتی اگر برای گردش و تفریح راهی دبی شده باشید، این هتل همچنان بهترین گزینه برایتان خواهد بود. هتل تاور پلازا در مرکز جاده شیخ زاید واقع شده است و به‌اندازه 19 دقیقه رانندگی با فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد. 
همچنین، تنها با 7 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو امارات تاورز بروید و از آن‌جا به سایر نقاط مهم شهر دسترسی داشته باشید. هتل تاور پلازا، برجی 65 طبقه است که با نمای باشکوه خود از بهترین برج‌های دبی نیز به‌حساب می‌آید و 415 اتاق بزرگ و زیبا با مناظری دلپذیر و باشکوه از افق دبی (از جمله برج خلیفه و ساحل جمیرا) تجربه‌ای تکرارنشدنی از سفر را برای شما رقم می‌زند.

اتاق های هتل تاور پلازا دبی:
هنگام رزرو هتل تاور پلازا دبی، گزینه‌های زیر پیش رویتان قرار خواهد داشت:
-    استودیو دلوکس با ظرفیت 3 نفر و 2 تخت سینگل
-    اتاق سوپریور با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل
-    اتاق پریمیوم 3 نفره با 2 تخت سینگل
-    استودیو دلوکس با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل
-    اتاق اگزکیوتیو 4 نفره با یک تخت دبل
-    اتاق پرزیدنتال با ظرفیت 6 نفر و یک تخت دبل
-    اتاق پریمیوم با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل
-    اتاق سوپریور با ظرفیت 3 نفر و 2 تخت سینگل













مشاوره رایگان