مراکز خرید استانبول

راهنمای سفر 18 فروردین ، 1403 5 دقیقه

مراکز خرید استانبول از جذاب‌ترین مناطق این شهر برای گردشگران هستند. مسافران زیادی سالانه برای خرید به استانبول می‌روند و از مراکز خرید این شهر بازدید می‌کنند.
در سفر به استانبول با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها، می‌توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید. بازارها و پاساژهای استانبول در نقاط مختلفی از شهر قرار دارند و می‌توانید در بازدید از جاهای دیدنی استانبول، سری هم به مراکز خرید این شهر بزنید. اگر طرفدار لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین مراکز خرید باشید یا گشت‌و‌گذار در بازارهای سنتی برای شما لذت‌بخش باشد، مراکز خرید استانبول انتظار شما را برآورده خواهند کرد. تنوع پاساژها و بازارهای سنتی در این شهر بالا است و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. در ادامه این مقاله از سفر های دانا به مراکز خرید استانبول می پردازیم . 

1. مرکز خرید فروم استانبول (forum Istanbul)

لوکیشن مرکز خرید فروم استانبول 

2. ۳- مال آو استانبول (Mall of Istanbul)

لوکیشن مرکز خرید مال آو استانبول 

3. مرکز خرید کانیون مال (Kanyon Shopping Mall)

لوکیشن مرکز خرید کانیون استانبول 

4. مرکز خرید ایستینیه پارک ( Istinye park mall ) 

لوکیشن مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول 

5. مرکز خرید زورلو سنتر ( Zorlu center ) 

لوکیشن مرکز خرید زورلو سنتر استانبول 

6. مرکز خرید جواهر ( Cevahir mall ) 

لوکیشن مرکز خرید جواهر استانبول 

7. مرکز خرید اوتلت ونیزیا ( Venezia mega outlet ) 

لوکیشن مرکز خرید ونیزیا استانبول 

8. مرکز خرید آکوافلوریا ( Aqua florya ) 

لوکیشن مرکز خرید آکوافلوریا استانبول 

بازارهای استانبول 

شما برای خرید ارزان در استانبول، علاوه بر مراکز خرید مجلل می‌توانید سری به بازارهای استانبول هم بزنید. در ادامه با دو نمونه از بازارهای سنتی استانبول آشنا شوید.

1. بازار بزرگ استانبول 

بازار بزرگ استانبول، علاوه بر مرکز خرید، یکی از آثار تاریخی و گردشگری مهم این شهر هم است. بازار بزرگ استانبول که یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده دنیا است، با سبک و معماری خاص خود، حال و هوای متفاوتی دارد. با این اوصاف، این بازار تعداد زیادی گردشگر را هم به خود جذب می‌کند. در این بازار  انواع ادویه، ظروف سفالی، فانوس و زیورآلات را می‌یابید.

2. بازار مصری 

یکی دیگر از بازارهای استانبول، بازار مصری است. در این بازار انواع ادویه‌ها با تنوع بالا و به فراوانی در دسترس است. علاوه بر ادویه، شیرینی‌هایی نظیر انواع باقلوا را نیز می‌توانید از این بازار بخرید. زیتون، اسانس‌های مختلف و آجیل نیز در بازار مصری به فروش می‌رسد.

مشاوره رایگان