مراکز خرید عمان

راهنمای سفر 19 فروردین ، 1403 5 دقیقه

شهر مسقط به خاطر جاذبه های طبیعی و فرهنگ خیره کننده خود شناخته شده است. گردشگرانی که از این کشور در خاورمیانه بازدید می کنند، می توانند با فرهنگ عربی از طریق چندین اماکن تاریخی و مناطق کوهستانی آشنا شوند. در سفر به مسقط برای ماندگار کردن خاطرات در کنار عکس هایی که ثبت می شوند، خرید چند سوغاتی از مراکز خرید شهر، ایده ای جذاب است. تعداد مراکز خرید در مسقط به دلیل اوج گرفتن ورود گردشگران به شهر، افزایش یافته است. اما آیا می دانید در سفر به مسقط از کدام مراکز تجاری، خرید کنید؟ نگران نباشید، در ادامه با سفرهای دانا  همراه باشید تا بهترین مراکز خرید مسقط را بشناسید : 

1. OMAN AVENUES MALL 

مرکز خرید Oman Avenues Mall از بهترین مراکز خرید مسقط است که به دلیل تفریحات، سرگرمی و فروش انواع کالاهای مورد نیاز خریداران شناخته شده است. تعطیلات آخر هفته را در این مرکز خرید می گذرانند و معماری آن یکی از جاذبه های اصلی شهر است. مرکز خرید Oman Avenues یکی از مکان‌هایی است که مردم می‌توانند از نوشیدنی‌ها و سرگرمی‌ها لذت ببرند و انواع محصولات را زیر یک سقف تهیه کنند. مطمئن شوید که این مرکز در لیست مکان‌هایی که خرید حداقل یک بار باید از آن بازدید کنید، وجود دارد.

آدرس: Sultan Qaboos St, Muscat, Oman

2. MUSCAT GRAND MALL 

مرکز خرید بزرگ مسقط با بیش از ۱۵۰ فروشگاه خرده‌فروشی، به دلیل اینکه مجموعه ای از فروشگاه های مدرن و بازار سنتی عربی است، شهرت دارد. یکی از بهترین مراکز خرید مسقط و البته یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در خاورمیانه، مرکز خرید بزرگ مسقط است که با گردشگران و مردم محلی شلوغ می‌شود. مردم اغلب مرکز خرید بزرگ مسقط را برای فودکورت، سالن تفریحی و سینما انتخاب می کنند. بنابراین، اگر هنوز از مرکز خرید بازدید نکرده اید، با دوستان خود برنامه ریزی کنید و بهترین لحظات سفر خود را سپری کنید.

 آدرس: OM, Dohat Al Adab St, 113, Oman

3. MUSCAT CITY CENTRE 

اولین و بزرگترین مرکز خرید در مسقط، مرکز خرید شهر مسقط است که هر سال بیش از 11 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. این مرکز تجاری که از سال 2001 فعالیت خود را آغاز نموده، خانه بیش از 220 برند بین المللی است که اگر از علاقمندان به مد و خرید از برندها باشید، در این مرکز خرید میخکوب خواهید شد. Carrefour hypermarket, home Centre, marks and spencer, Zara و Sun and Sand Sports  برخی از فروشگاه‌های بزرگ این مرکز خرید هستند. مردم حتی می توانند به تماشای فیلم در سینماهای VOX بروند و از بهترین غذاهای رستوران ها استفاده کنند. “مجید الفتیم” مالک یکی از بهترین مراکز خرید مسقط، شعار “مردم بهترین زمان زندگی خود را در این مرکز خرید خواهد داشت” را برای مرکز خرید شهر مسقط برگزیده است.

آدرس: Al، Seeb St, Muscat, Oman

4. PANORAMA MALL 

مرکز خرید پانوراما که در سال 2005 افتتاح شد، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مسقط و خانه برخی از محبوب‌ترین فروشگاه‌ها مانند سینمای شهری، لوازم خانگی Awani، مرکز سرگرمی خانوادگی زیردریایی زرد و فروشگاه بزرگ Twenty4 است. پس از خرید در مرکز خرید، مردم می توانند از برخی از رستوران های خوب مسقط، کافه ها و فودکورت دیدن کنند.این مرکز خرید به پیروی از شعار “انتخاب های بهتر، هر روز” اعتقاد دارد. که در راستای این شعار، شما در پانوراما هر آنچه انتظار داشته باشید، پیدا خواهید کرد. پس با خیال آسوده از بهترین لحظات سفر در پانوراما لذت ببرید.

آدرس: Al Ghubrah St, Muscat, Oman

5. QURAM CITY CENTRE 

یکی از مکان‌های بسیار دیدنی در مسقط، Qurum City Centre با بیش از 80 فروشگاه، شامل 11 رستوران، فروشگاه های پوشاک، لوازم خانگی، هایپر مارکت و مجموعه سینماهای  VOX است. Qurum City Centre یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مسقط بوده که همه چیز را زیر یک سقف برای خریداران فراهم نموده است. این یکی از ایده آل ترین مکان ها برای لذت بردن از خرید است، بنابراین سعی کنید بازدید از آن را از دست ندهید.

آدرس:  City Center, Muscat 134, Oman

 

6. OASIS MALL 

مرکز خرید Oasis از طیف وسیعی از مارک‌ها و فروشگاه های کفش، لوازم الکترونیکی، ورزش و اوقات فراغت، زیبایی، سلامت و تندرستی، غذا و نوشیدنی، سرگرمی و هدایا را در یک ساختمان کنار هم جمع نموده است. گردشگران و افراد محلی که از این مرکز خرید بازدید می کنند، امکان استفاده از پارکینگ رایگان را دارند. در لیست بازدید از بهترین مراکز خرید مسقط، Oasis را فراموش نکنید، چرا که علاوه بر خرید، در این مرکز خرید می توانید ورزش کنید یا برای اقامت، هتل های آن را انتخاب نمایید.

آدرس: Madinat Sultan Qaboos St., Al Khuwair, Oman

7. MALL OF OMAN 

مرکز خرید عمان بزرگترین سینماهای VOX و بزرگترین مرکز سرگرمی خانواده را در خود جای داده است. یک پارک برفی سرپوشیده، هایپرمارکت، و فروشگاه های برند پوشاک مانند  ابرکرومبی و فیچ در مرکز خرید عمان وجود دارند. به گفته مسافران، مرکز خرید عمان یکی از محبوب ترین مکان های خرید است که حداقل یک بار در سفر به مسقط می بایست از آن بازدید کرد. پس در برنامه بازدید از بهترین مراکز خرید مسقط، مرکز خرید عمان یکی از بازدیدهای قطعی خواهد بود.

آدرس: A Salam St, Seeb, Oman

مشاوره رایگان